Goddagens folket!

Mådde inge bra imorse, trots dusch och frukost så kände jag mig lite hängig och hade huvudvärk så jag skickade ett sms till min handledare om att jag stannar hemma idag. Så jag har kollat på lite One tree hill, legat nerbäddad i sängen o myst. Nu är jag uppe och ska ta en promenad till affären o se om huvudvärken släpper av lite nollgradig luft! :)

Vårat internet är stört, det är nå fel så jag kan inte komma åt internet på min dator.. därmed använder jag Jackes och på den har jag inga bilder att dela med mig av. Men ni ska snarast få se hur det ser ut i köket! :) Det är mycket kvar där än.. luckhandtag, socklar, passbitar m.m.
Kylskåp och ugn anländer om 3 veckor, men micro och spishäll har vi och det kommer förhoppningsvis på plats snart! Vet inte riktigt hur Jacke ligger till med elen till köket, men hoppas ju att man ska kunna koppla in spisen snart iaf så man kan laga sin alldeles egna middag!! :)  Trodde väl aldrig att jag skulle längta efter att laga mat men nu gör jag det!

Ja nu ska jag iaf kila iväg på affären och inhandla lite frukt, mjölk o sådär.
See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

får man fråga vad du pluggar till ? :)

2009-10-21 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0