Friday night

Det är nå speciellt men att vara ledig en helg som denna ändå. Jag har tagit ett eller flera glas rött ikväll, käkat tacos och kollat på Idol med hjärtat. Njutit av tillvaron. Mats (Brittas brorson) va hit o satte kaklet i eftermiddag och det blev så jävulskt fint! Vårat kök blir verkligen snyggt! :)

Har suttit och tänkt ikväll att jag vill göra något imorgon! Träffa folk, skulle kunna tänka mig att klä ut mig till och med, göra något, vad som helst! Det är alltför sällan jag orkar sminka mig ordentligt och klä på mig nåt riktigt snyggt. Det var längesen jag kökpte nåt "party-snyggt" klädesplagg, det blir ju fr det mesta vardagskläder på postorder. Imorgon ska jag och hjärtat på stan, han ska klippa sig och jag ska leta en klänning. Jag vet precis vad jag vill ha.. nästan iaf .. =) I lördas när vi var ut hade jag ju bara en svart lång kofta på mig som iofs är fin men inte party-snygg. Därför har jag uppmanat Jacke om att han ska be mig om att göra mig lite extra vacker imorgon oavsett vad vi hittar på! :) Jag vet att om jag får höra det från honom som en önskan eller uppmaning så kommer jag skärpa till mig och verkligen anstränga mig.. inte bara för hans skulle utan också för att det är så kul att se sin egna förvandling, och processen, den långa processen är skit kul! :)

Nu ska jag lägga mig. Gonatt folket! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0