Friday, I'm in love!

Undra om dte är för att det är fredag eller om det bara är i allmänhet - Jag är pigg! Vaknade vid 6 och klev upp genast även fast jag inte alls behövde. Kände att Idag är en bra dag! :)
I helgen ska jag ta mig tusan visa min älskling att jag kan bygga kök! Hoppas vi får allting klart i helgen, det skulle va göör skönt! :)

Ikväll är det även Idol, va sjukt att man fastnar så i det när man följer dekt från början! Man får ju sina favoriter och så. Skön relax på fredag kväll dessutom.



A song for you!
Sen ska jag göra mig iordning så jag är redo att åka till praktiken om en halvtimme.
Ha en underbar dag! :)

Tycker denna passar bra en dag som denna: Ison och Fille - Jag skrattar idag


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0