Utanede-skogarna

I know, jag har varit sämst på att uppdatera.. Har liksom inte haft nån lust att blogga eller skriva.. har inte heller funnits så mycket att skriva om.
Har iaf befunnit mig här uppe i Utanede sedan i tisdags.. det har varit skönt, jag har kryat på mig litegrann, umgåtts med mamma och Björn. Sen har man ju myst med Igor, Bernhard och Ragnar och såklart Joel och Morgan som är här o jobbar i källaren.
Idag var vi till Östersund, det var en tung dag på många sätt men det kändes skönt när vi var på väg hem igen. Det tror jag att både jag, brorsan och mamma tyckte. :)

Nu ska jag skriva nåt som Mli säkert inte kommer gilla eftersom hon är min frisör.. :)
Jag köpte hårfärg i Östersund eftersom mitt här behöv de färgas. Min bror hade en åsikt om färgen och tyckte att jag inte skulle ha den gamla vanliga bruna eftersom den var så tråkig. Så jag köpte en Djup Mahognybrun.. Nu har jag färgat de och sitter nu och väntar på att håret ska torka så jag kan se resultatet. Hoppas de funka! :)

Mer än så hade jag inte att skriva.. imorgon bär det av till Sundsvall!

See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: familjebloggarna.se

Vi har jätte fina tävlingar nu!



Du hittar dem i menyn till höger hos oss! :)



Mvh Familjebloggarna.se



PSSSST! Finns en snygg KanDee tröja tävling!!

2009-11-27 @ 10:20:17
URL: http://familjebloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0