Tröttheten

Tröttheten sitter i idag också. Jag ville absolut inte vakna imorse när klockan ringde, men man vet ju att det bara är att skärpa till sig och kliva upp ändå!

Skola idag - 8:30-12:00.. skön start. Känns ändå konstigt när bara halva klassen kommer vara där, ingen Cizzi och ingen Lotta. Tur jag har Helena i min halva av klassen! :) Kul också att det är dags att bestämma och beställa broscher samt planera avslutningsfesten! Ska bli nice! :) Bara 4 veckor kvar nu sen är man Uska. Ska bara se till att fixa ett bra betyg i den här sista kursen också. Har hittills nästan alla VG förutom 1 G och 1 MVG.

Igår kväll kollade vi på filmen L.A Giggolo som handlade om sex som ni förstår.. eller ja egentligen handlade den inte alls om sex men det var äckligt mycket sexscener i den. Självaste handlingen var vacker och djup. Rätt okej film kan jag tycka, men det är blandade känslor.

Ikväll kommer Lars hit med soffan - ska bli grymt bra! Saknar verkligen nånstans att sitta nu kan ja lova! Så det ser jag fram emot - slippa ligga i sängen.
I veckan ska vi också bestämma och köpa färg till sovrummet så vi kan börja måla det i helgen. Va grymt skönt de ska bli att kunna flytta in i sovrummet sen! Vad mer???
Jo, jag och Johanna har bestämt att denna vecka MÅSTE vi träna! Jag sa ju de förra veckan också men de blev ja sjuk.. så nya tag denna vecka!

Nu måste jag sminka mig o borsta tänderna innan jag drar på skolan - ha en bra dag folket!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0