Segt

Vårat internet har varit struligt.. men jag vet att det beror på att Jacke kopplat el i helgen.. då blire som ett strömavbrott och sist då de blev såhär fick vi reboota routern.. men denna gång funkade de inte! Det funkar med kabel men inte trådlöst.
Middagen i lördags var nice (pappa och Britta va njudna till jackes föräldrar). Massa surr och massa dricka, Elina kom vid 23 och det gjorde mig lycklig! :) Sen blev de krogen - Aveny och BK. :)

Idag äre skola som gäller och sen ska ja träffa Elina en sväng innan dom drar tillbaka till Stockholm. Ikväll ska vi till pappa och Britta och boka resan till Spanien. Sen ska vi också ta oss iväg till återvinningsstationen vid Ica och slänga lite.. och då kan jag passa på att hämta ut 3 paket som ligger o väntar på mig! :)

Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag drar på skolan.. se om jag kan vakna lite..
Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0