Morsning korsning!

Nu sitter man startredo.. ska bara borsta tänderna och dra på mig lite rouge så kan jag åka. Maria och Anders kommer och hämtar mig vid 9, men dom skulle ringa när dom åker hemifrån så då har jag lite tid på mig, typ en kvart! :)

Golvet i sovrummet hanns inte med igår.. men det gör inget! Anledningen är att det var så mycket skräp i hela lägenheten så dom fick inte plats att kapa nånstans. Dom fick hämta släpvagn och rensa lite här först - I LIKE IT! :) Svärfar och svärmor skulle på middag igår så därför hann dom inte klart med golvet. Jag och Jacksson tänkte ge oss in på de men båda var för slöa.

För övrigt har jag sjuk träningsvärk i vaderna idag! Det är fasen hårt att bära möbler och springa upp och ner i trappor. Det tar på en otränad kvinna! :) Förkylningen blir inte bättre heller.. är man less eller ??

Nu ska jag göra mig iordning - I wish you a great day! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0