Men åh.

Denna förkylning gör mig galen! Det var ju nästan bra i helgen och nu kan jag inte andas, vad är felet? Man blir ju så vansinnigt trött..

Igår kollade jag o Jacksson på 2 filmer. Den ena va Crank High Voltage och den andra va The Proposal.
Crank
va en jäkla skit film från början till slut.. vi tänkte fasen stänga av efter bara 20 minuter. Jason Statham i all ära men denna film var sjuk och vriden och dålig..levde inte alls upp till första Crank filmen.
The Proposal var verkligen en romantisk komedi.. Jag skrattade och skrattade och skrattade. Inga tårar på slutet så den var ju inte överdrivet romantisk. den var mer rolig än romantisk.. Absolut sevärd film! Sandra Bullock är klockren rakt igenom och tillsammans med Ryan Reynolds blir filmen underbar! :) Och ett plus är ju att dom båda har en utstrålning och charm som verkligen visar sig i filmens komiska stunder!

Idag ska jag åka till Bispgården.. Bussen går 12:45. Lite drygt kommer det att bli att sitta på en buss utan musik.. jag har ju inte fått in nå musik på min telefon än.. men jag får sitta och läsa lite skolgrejs istället. Innan jag åker ska jag duscha, packa och plocka lite här hemma.
Vi får se när jag kommer tillbaka hit.. senast fredag iaf!

Yepp, nu ska jag göra mig iordning! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0