Hur less blir man?

Hejsan Hejsan!

Nu var det några dagar sen jag tog mig tid att skriva lite.. Har nämligen inte haft tid att skriva, suttit vid datorn i huvudtaget. Hela helgen, från morgon till kväll har vi målat i sovrummet.. good! Väggarna har fått ny färg och det är ljust och fint invändigt i garderoberna. Det har som vanligt jävlats litegrann men det har blivit löst så det behöver jag inte ens orda om! :)
Förutom måleriet så har ju jag blivit sjuk igen.. Hur less blir man egentligen på dessa jäkla förkylningar?? Symtom: Ond hals, Mycket snorig näsa som såklart är täppt väldigt ofta!, ständiga nysningar och det värsta av allt - Tungt att andas vid ansträngning
Jag har kämpat på trots förkylningen men emellan åt har jag fått vilat.. kan inte beskriva känslan egentligen men andningen hart blivit rosslande och känts väldigt obehaglig.. 
Jag är fortfarande sjuk.. halsen är dock lite bättre - Skönt :) Ska på skolan idag ändå.. måste göra klart paruppgiften med Helena! Vägrar svika henne på de!

Ja, nu ska jag kila. 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0