Grymt skönt!

Denna dag har gått så bra!

Vi fick göra ett grupparbete på skolan som vi fick i princip hela dan på oss att göra om vi ville. En del valde nog att gå hem istället och göra det nån annan dag. Men vi va pepp så vi gjorde det på en gång och det gick som smort! :) Jag fick även en massa pepptalk av tjejerna att skärpa till mig och ta itu med uppgifterna. Dom fick mig att inse att jag gjort uppgifterna större än dom är! :)
Så väl hemma satte jag mig i över 2 timmar och fick 3 uppgifter gjorda och inskickade! Så jäkla skönt när man hamnar i ett bra tänk som ger ett bra flyt. Great mate.
Nu har jag bara typ 4 uppgifter kvar att fixa.. tänkte fortsätta imorgon! I have to!

Har precis ätit middag och tänkte ta mig en kopp kaffe. Sitta vid datorn o sega ett tag och sen blire väl att glo på tv! Ciao.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0