Godmorgon!

Jag känner mig faktiskt lite piggare idag. Det är sköönt! :) Är skit trött egentligen men jag menar att jag åtminstonde sluppit huvudvärken och svettningarna än så länge!

Jag har nämnt det här tidigare men jag säger det igen.. Ikväll ska vi till Alnö och fira syrran som fyller 19 idag! :) Det blir nice de. Lite mat och sådär, trevligt sällskap framför allt - Familjen. I really like it!
Har dock varit lite orolig för att missa Idol men det känns som att man kan se reprisen på söndag i så fall, det är inte alls hela världen. Det blir ju en vana de här, att sitta på fredag kväll och kolla på Idol. Bara njuta av att det är helg! ;P

Ska ge er en låt också innan jag måste göra mig iordning och dra på praktiken!

Jag älskar den här låten, videon och allt med den. Jag minns Mando Diaos första skiva som jag och brorsan spelade dygnet runt och på högsta volym - det var tider de! ;D Här får ni:
Mando Diao - Gloria





Sist och slutligen ska jag önska er en fantastisk fredag i busvädret! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0