Brosch fundering

Har suttit och kollat på everand.se nu för att försöka komma fram till vad jag vill ha för undersköterske brosch. Men jag vet inte! Vi ska försöka besluta något i klassen nu.. men jag tror att det kommer bli den med rosa kors och visst är den fin men jag vill inte ha den..tror jag. Vet dock ingen annan jag verkligen vill ha heller så.. kanske den blåa med silver text och mönster?
Har däremot hittat namnskylt och pennficka - mycket skoj! Här kan man ju köpa sina egna arbetskläder också.. very nice. Jag tycker det är skönt att han egna arbetskläder när man jobbar inom t.ex äldrevården. Har ju en skorta nu men skulle inte skada med en till och kanske ett par byxor! Värt att tänka på =)

Min sambo är just nu ute i Birsta och köper ett skrivbord på fyndet samt hämtar en färgkarta på Beckers Nya Hem.. Ikväll ska bestämmas färg till sovrummet så vi kan köpa den innan helgen!

Idag skulle jag städa och vara duktig men jag har inte fått mycket gjort.. så jäkla slö idag. Satt däremot några timmar imorse och pluggade - kändes jäkligt skönt att göra klart allt på en gång så man inte har nåt liggande. På torsdag blir det nya tag i lägenheten: Då ska jag tvätta, städa och bära upp grejor på vinden som tar onödig plats här. Kanske ska försöka plocka ur lite i sovrummet också så det är gjort innan helgen!

Yes, nu ska jag höra om han är på G hem snart så jag kan börja med maten! Är riktigt hungrig!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0