Bläää

Ja, igår skulle jag träna med Johanna, hade sett fram emot det.. sen blev det inge av. Kyl,frys och ugnen kom igår, vi skulle sätta in dom innan jag skulle dra o träna vid 20. Hann vi? Nepps för om något kan jävlas så göre de.
Jacke fick dra nå el och sätta fast nån kontakt o va de va :) dörrarna på kylskåpet hängde ju förstås åt fel håll också så det var ju också en process att vända dom. Hur som helst så kämpade vi på med det här.. och vid 22:00 var vi färdiga.. då var jag så trött så jag orkade knappt stå på benen.

Imorse när jag vaknade ville jag inte vakna - jag var så trött och halsen så ond och snoret rinnande. Det känns ytterst lite bättre nu när jag druckit en kopp te med honung i. Men det är inte bra. Tyvärr så har jag ju tvättstugan idag och en massa annat som skulle behöva göras så jag hinner inte sova..

Nu måste jag springa ner i tvättstugan!

Hej svejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0