Bänkskiva

Jag fick sluta redan vid 12 idag och tusen tack för det! Jag var så trött, så less och slut så jag ville verkligen hem! Imorgon är det sista dagen och skönt är väl det. Lär väl dock bli en heldag till 17 men det är sånt man får ta.. går nog bra.

Svärmor Karin har varit här och pratat och hjälpt oss fundera och planera. Och med hennes hjälp tror jag att vi lyckades ändra Jackes tankar lite. De tankar jag syftar på är de tankar han haft om garderoberna. Han ville ju slita ut hela garderobsväggen i sovrummet och köpa nytt med skjutdörrar. Visst är det snyggt, men inte särskilt nödvändigt och ekonomiskt. Så jag och Karin lyckades få honom att gå med på att måla garderoberna invändigt och utvändigt samt byta handtag på dörrarna och fixa nån bra inredning till dom. Jag hoppas iaf att vi helt lyckades övertala han om de! :)
Nu har vi precis oljat in bänkskivan och det märks redan nu att det är skillnad, men vi lär nog olja in den åtminstonde en sväng till.

Middag blire på Alvägen efttersom vi inte kan använda spisen nu medan oljan torkar.
Ha en bra kväll folket!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0