Vackert

Det har varit en bra eftermiddag! Fick sluta redan 13 och det var ju inte alls fy skam. =) Vi åkte då på banken, träffade Jackes handläggare och han fixade lånelöfte. Därefter åkte vi hem till pappa och Britta och spelade Guitar Hero innan det var dags att åka på visning klockan 17 i Granlo.
Lägenheten vi kollade på idag var helt underbar och jag kände direkt att jag vill bo där! Dock vet jag inte om jag vill bo i självaste Granlo, så det är svårt... Jacke känner likadant, han blev kär i lägenheten men kanske inte området. Ja, vi är sjukt kluvna nu!
Imorgon är det en till visning på Östra Radiogatan, den lägenheten har vi också varit sugna på.. men som sagt, kluvna!

Efter visningen blev det middag och surr hos pappsen! Han är bra snäll han, jag tycker om att umgås med han ja! :)

Nu ikväll har jag fixat ansiktsmask, hårinpackning och rakat benen. Nu ska jag smörja in mig och sen lägga mig i sängen o mysa med älsklingen!

Ha en bra kväll och gonatt! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0