Tisdag

Igår blev de middag här på Kuben hos pappa o Britta, gott me mat säger jag! Vin, cider och likör är också gott..va iaf igår. Lite slö idag därefter men så farligt är det ju inte ändå =)

Satt o surra me Elina idag om att jag måste få jobba, både för ekonomin och för tristessen, har varit ledig alldeles för mycket nu.. har ju iofs skolan men ändå.. det är alltid bra o jobba lite! Jag satt idag o beklagade mig till Elina och trodde helt ärligt inte jag skulle få jobba nåt denna månad... MEN VET NI! Dom ringde nyss och frågade om jag kunde komma och jobba ikväll, tackar för det! :) Så 16-21 jobbar jag idag och jösses va kul det ska bli! :)

Nu ska jag ta o skärpa till mig, dricka lite kaffe.

Hejdå


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Meeh, varför fick inte jag komma och äta :( Har ni haft det bra i helgen? (:

2009-05-19 @ 18:53:00
URL: http://linajohannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0