Ständigt nya bud

Sån är jag.. ständigt nya bud och bestämmelser. Jag har återigen ändrat mig angående idag.. Fick höra igår då vi va på Store House att Emma jobbar och inte alls ska med nånstans idag.. Vilket innebär att det skulle bli jag och typ 10 killar. Inte alls särskilt kul eller lockande. Så jag stannar därmed hemma, det är mitt slutgiltiga beslut :)

Så snart ska Jacksson skjutsa hem mig till Skönsmon oich han ska åka till Alnö med båten, ja just ja, destinationen har ändrats ett par gånger också.. dom lär nog ändra sig fler gånger under dagen, inget ovanligt ! =)

Imorgon är det dop och jag vet en människa som kommer komma dit väldigt bakis, det är min Jacob de.. Men han har sagt åt mig att påminna mig under dagen och kvällen om att vi ska på dop imorrn så att han kanske inte super onödigt mycket och länge.

Yes, mer har jag inte att avslöja. Ha en bra dag! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0