Resan är bokad!

Jacob kunde igår berätta för mig att resan till Paris är bokad, vi åker den 15/6 och kommer tillbaka den 18/6. Guuud så skönt det ska bli! Ska bli så jävulskt underbart! PARIS 2009! :D Vandra på gatorna, njuta av allt det vackra, vara med varandra, njuta av varandras sällskap.. känna frihet! Nu måste jag bara se till att hitta ett hyffsat hotell, inte det lättaste när man ska sitta och söka på kartan vart de ligger. Men börjar ju bli lite haj på denna karta nu så :D

Eftermiddagen och kvällen blev jätte bra igår. Grillat, super gott. Sen satt jag, Karin och Olle och surrade.. och surrade.. och surrade... vi surrade om så djupa, så viktiga saker så vi blev alla 3 berörda. Sen kollade vi på en film, sjukt nog så handlade filmen om precis det vi samtalat om.
Det kanske inte var en lycklig kväll, eller jo... eller nja... Samtalsmässigt så pratade vi om djupa och känsliga saker. Men vi fick mycket viktigt sagt också! Jag o Karin delade på en vinflaska.. Olle spelade gammal musik för oss och dom berättade massa gammalt roligt som dom gjort! Ja det var en sjukt lyckad kväll och jag tycker verkligen om mina svärföräldrar mer och mer för varje sekund!

Nu ska jag äta frukost! 11:30 ska jag o Karin se reprisen av Robinson.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0