Pepp

Det har varit en bra kväll, fått en del gjort, tagit egna initiativ. Fått mycket pepptalk och beröm av både personal och patienter: "Du passar så bra för det här, rätt utbildning för dig!". Kul med lite beröm :)

Imorgon ska jag få va med på en angio (kranskärlsröntgen) som ska bli sjukt spännande och intressant! :) Jag har verkligen lärt mig mycket under dessa tre veckor. Va ju lite negativt inställd till det här, men nu med facit i hand så är det perfekt med 4 veckor på sjukhuset! Hittills det bästa under utbildningen!

Går för övrigt runt i nån jobbig bubbla. Det är så nära nu och man tänker HELA TIDEN på att vi snart ska träffas jag och min Jacksson. Jag saknar han verkligen jätte mycket nu, och ju mer man tänker på att det är nära desto långsammare går tiden. Uscha.. att ja till o med börja grina igår bara för att Jacke sa till mig i telefon "Jag saknar dig." Det var ett tag sen ja grinade av saknad nu.. men igår liksom brast de. (Och detta var före jag o Karin delade på vinarn).
Fyra dagar kvar, bara att härda. :)

Ger er veckans schema:
Måndag: 06:45 - 15:30
Tisdag: Ledig, ska va hemma hos pappa.
Onsdag: 13:30 - 21:30
Torsdag: 13:30 - 21:30
Fredag: Sthlm med svärföräldrar för att se Jacke ta emot medalj. Sen följer han med oss hem!
Lördag: Vara med Jacke.
Söndag: Vara med Jacke.

Nu vet ni de.
Gonatt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0