Ignorans

Före dopet idag så var jag och Jacke till Niklas grav.. den ligger ju ändå där vid kyrkan så.. Jag har varit till graven en gång förut men det var innan han fått gravstenen. Förstår ni då hur längesen de va som jag var där? Jag har sagt så länge att jag ska dit.. men det har varit svårt att ta sig dit.
När vi var där idag så kändes det inte alls underligt, det kändes naturligt.. och jag ignorerade de fakta jag hade framför mig eftersom jag var på väg till Stellas dop.

Men nu, när tröttheten slagit till ordentligt och dagen har sjunkit in så vill jag helst bara grina mig till sömns. Så jävulskt sinnes-sjukt allt är. Niklas.. och Robban.. på ett år. Det är sånt som händer va!?


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0