Hotell

Igår diskuterades en resa till Paris, min älskling ringde o fråga om ja ville åka o klart ja vill! :) Fast ja, det är inte så klart eftersom jag sagt nej tidigare då vi prata om de. Jag fick hur som helst i uppgift att hitta hotell. Inga problem! Och det är inga problem, jag har visserligen inte hunnit kolla så noga men det finns hur mycket hotell som helst och särskilt dyra behöver dom inte heller va ha ja sett! :)

Var iaf trevligt att träffa svärföräldrarna igår, satt o kolla slutet på en film med dom.. sen surra vi lite och strax efetr 23 ramlade jag i säng, var så sjukt trött och är det fortfarande!

Nu måste jag skynda mig till sjukan. Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0