Härlig helg

Det har varit en riktigt bra helg och den kommer få ett fint avslut.
Igår tog jag och Johanna en promenad i skogen som varade 2,5 timme, hur skönt som helst trots att man kanske brände sig lite på axlarna, solen tar verkligen ordentligt! Sen blev det tacos, Robinson o mys.. Pappa o Britta anlände strax före 23 och det var rätt kul att få hem dom :)

Idag tog jag o Britta en promenad ner på stan där hennes bil stog. Vidare ut till Riiby där vi fick kolla på kattungar och ta med oss Stoffe hem. Mattias och Viktoria kommer hit sen för idag blir det minsann grillning, det ska bli övergott! :)

Skönast av alltihopa är att jag har ett svindlande schema veckan som kommer, vilket gör att tiden går fort och snart kommer min Jacksson hem! :)

Veckans schema:
Måndag: 13:30-21:30
Tisdag: 13:30 - 21:30
Onsdag: 06:45 - 15:30
Torsdag: Ledig.
Fredag: 13:30-21:30
Lördag: 06:45-15:30
Söndag: 13:30 - 21:30


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0