time

Det är helt klart time för ett inlägg.

Gårdagen va bra! Slutade strax efter 15, pappa hämta mig på skolan o sen åkte vi hem. Duschade o fixade lite o sen blev de mat. Vi grillade oxfilé och jag visste fasen inte att grillat kunde va så gott som de va igår, man bara satt och njöt! :)

Det blev lite kortspel innan de va dags för mig o Johanna att bege oss ner på stan. Stadshuset, Club Alexis, heterosexuellvänlig gaykväll. Först när vi kom dit kände vi oss lite vilsna, dom spelade schlager musik och det kändes lite som att gästspela på en cirkus. Men den känslan gick över rätt fort när DJ Robin började spela lite annan musik och vi fick igång dansbenen :)
Tog en paus då de va dragshow, då satte vi oss med en cider o vi blev bjudna på lite rosévin.. Sen blev de dansgolvet igen och vi dansade arslet av oss. Så jävulskt kul! Svetten droppade, det var nästan tungt att andas och man fick ont i fötterna, hur skönt som helst kan ja lova =)
Vi träffade även en person som vi såg förra fredagen också. Har faktiskt ingen aning om vad han heter för jag har aldrig presenterat mig för han. Vi har inte pratat mycket alls egentligen.. skulle gissa att de enda som ja o syrran har gemensamt med han är att vi tycker om o dansa, dessutom är han duktig på de och lär mig o Johanna lite moves. Jag kollade med han igår så han inte är upp i oss för att han vill nåt mer. Jag visade ringen, berätta om jacke och han va helt okej med de. Han sa att han bara ville dansa och han tyckte de va kul att dansa med oss efetrsom vi också bara vill dansa. Kul!

Blir väl så att vi går ut ikväll också jag o syrran, dans dans dans. =) Blir dock helt nyktert för mig ikväll tror jag. Var väl iofs nykter igår också men ja drack ju vin till maten o sådär..  Det är Sundsvall Hockey fans årsfest eller nåt sånt.. ska väl dit som de verkar. Tror Sagan kommer va där, kan ju va kul o säga hej till han! Men i övrigt tänker jag bara leta upp ett dansgolv! :)

Nej huvva, nu har jag skrivit mycke igen.
Ska gå på affären nu ja, måste köpa hårspray och frukt.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0