Söndag

Nu har jag precis klivit upp. Känner mig lite seg faktiskt, men inte så farligt.. Inte bakis eller så, kanske bara lite trött.

Kvällen blev helt okej tycker jag. Det var jävulskt lite folk på Oleary's och det är ju ett sjukt sunkigt ställe i mina ögon. Men det fylldes på med folk och egentligen tror jag inte jag brydde mig, jag ville enbart dansa. Så jag dansade.. blev väl nåt avbrott för en annan nackdel med Oleary's förutom att de är sunkigt är ju att man känner rätt många som går dit som man är tvungen att heja på.

Idag vette tusan va ja ska hitta på. Ska nog gå på affären iaf sen.. köpa frukt så de räcker några dar :)

Funderar om man skulle ta o sätta igång med Psykologin idag..? Ett fördjupningsarbete som ska va klart om 2 veckor.. Good luck Mysan! Jag har inte ens börjat. Vi får se vad jag känner för sen idag.

Hej svejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0