Smala Sussie

Allvarligt talat.. Jag hade ju inte sett "Smala Sussie" tidigare.. Och tänkte att jag måste se den, eftersom alla säger att den e så bra. Men allvarligt? Bra? När då? Vilken scen då? Jag tyckte den va tråkig och usel rakt igenom, inte min humor helt enkelt. Mycket besviken.

Nu ska jag ta o slänga mig i sängen, bara borsta tänderna så är ja redo.

Imorgon ska jag försöka med det som jag försöker.. jag försöker hitta tillbaka till den personen i mig som bryr sig. Som faktiskt orkar kamma igenom håret ordentligt och ta på sig lite smink. Den personen har jag tappat. Kanske jag kan försöka hitta nå vettigare kläder också än dragkedjs tröjor, jeans och gympaskor. Egentligen så är det ju ingen big deal, bara det att jag blir less av att se mig själv i spegeln när jag ser så jävulskt meningslös ut. :)

Godnatt iaf folket!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0