Seven Pounds

Jag har suttit o kollat på filmen Seven Pounds med Will Smith. Fy sjutton vilken bra film! Jag har gråtit som en bäbis nu i slutet och nu bara för att ja skriver om den har jag lust att grina igen. Mycket sevärd och fin film. Och visst att den är lite konstig, men tanken bakom den är sa god så det är overkligt.

What else?
Jag har inte fått nånting gjort o inte spelat nåt med Wille heller. Pappa verkar lite bakis idag och har bänkat sig i soffan tills vidare =)
Jag ska försöka få nåt gjort nu.. men det är ju förbaskat skönt att bara slappa också.


Har jag nån gång sagt att Jacke är den snällaste människan jag nånsin mött, åtminstonde av det andra könet. Hur kan en människa vara så godhjärtad och omtänksam? Jag tror aldrig att jag blivit behandlad såhär nånsin tidigare. Det känns överväldigande och underligt. Tack älskling, för att du finns.

Nu ska ja ringa mormor, va ett tag sen ja prata med henne nu igen. Sen ska jag ringa mamma o se om dom tagit sig iväg. Hon o Sivan ska ju på Metallica idag dom =)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0