Saknar

Vill ni veta vad jag saknar just nu?? Min långa lugg! Den som gick långt nedanför pannan o ögonbrynen.. Den som man inte behövde fixa med för att den skulle ligga bra. Den saknar jag nu.

Tog mig upp idag, trodde inte de, var så sjukt trött och snoozade i en halvtimme. Men upp och in i duschen. Duschen är alltid min flyktväg när jag är trött för oftast så vaknar man till där eller så gör man inte de. Om man inte vaknar till i duschen finns risken att man aldrig vaknar till :)

Jag är iaf vaken. Men trött på håret. För jag orkar inte blåsa det efter varje tvättning. Och om jag inte blåser den förbannade luggen så ser jag inte klok ut. Tröttsamt.

Nej nu måste jag borsta tänderna o sen dra på skolan!
Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

hah, den där jäkla luggen :P

2009-03-27 @ 10:23:59
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0