Huomenta!

Denna morgon är jag trött och jag snoozade några gånger imorse. Fattar inte vad det är med mig??
I onsdags..då drack jag 2 glas vin och kände mig riktigt full.. Igår drack jag kanske 3 glas vin och en öl och idag är jag övertrött?? Vad är det med mig?? Jag tror iofs att jag anar vad det kan bero på.. det lär kunna bero på kuren ("2day-detox") som jag körde måndag och tisdag. Då renade jag ju kroppen från allt ont så när det kommer alkohol i kroppen igen så mår den inge bra! Det tror jag de beror på =)


Hur som helst så har jag druckit lite Yogi Detox te nu vid frukosten och det var faktiskt riktigt gott.
Har också slagit igång en full maskin med tvätt, jag konstaterade när ja vakna ordentligt att mitt golv var överfyllt med smutsiga kläder. Jag har varit seg/slö.. Men nu tvättas de, ska nog föröska städa undan lite idag också!


Igår var ja på stan me Johanna.. Vi konstaterade att de inte blev nå shopping på JC's utförsäljning, hade fått stå i kö hur länge som helst, det var hemskt. Så vi gick o köpte lite annat iställe. Schampo, balsam, hårinpackning, ansiktsmask, nagelförstärkare och annat kul :)

Idag ska jag nog på stan o träffa Johanna igen när hon slutar. Vi ska gå o sola tror ja.. sen ska vi hem hit, kanske lira lite Guitar Hero World Tour med Wille.. hur kul som helst :) Men ja blir ju så sjukt distraherad av Willes trumslagande.
Ikväll jobbar Britta.. jag o pappa ska lära Johanna o spela Bismarck. Får se sen om ja o Johanna ska på Oscar o dansa.. vi har funderat på de, men tänkte känna efter senare ikväll. Blir iaf nyktert har vi bestämt.. på sin höjd en cider typ. Men ärligt så är ja inte sugen på nåt alkoholhaltigt alls.
Just ja, Stoffe kommer ju hit ikväll å, så vi ska va barnvakt. Gullungen - blir skoj de!

Nej, nu har jag skrivit för mycket. Ha en bra dag!





Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Samson

Päivää!Kul att du inte glömt finskan ännu:)

2009-03-13 @ 14:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0