god morgon!

Flitig morgon måste jag säga. Jag har suttit o pluggat nu i lite mer än en timme. Nu  är jag äntligen klar med denna stora uppgift jag hade! Börjar 13 idag så lär väl få en ny uppgift idag då. Det tar liksom aldrig slut =)


Igår kväll ringde min kära älskling, va längesen vi prata ordentligt men de fick vi chans till igår, känns skönt, det var välbehövligt! :) Det fick mig att börja sakna han riktigt mycket. Igår önskade jag verkligen bara att han skulle ta o komma hem genast. Men det är bara att ta på sig stålhättan igen o gå vidare för det är lång tid kvar innan han kommer hem.

Idag är det kanonfint väder igen, men det verkar som att det blåser rätt mycket idag också. Tyvärr.
Det skulle vara så otroligt skönt om det inte va för att det blåser så förbaskat kallt.

Nej, nu ska jag nog göra mig iordning lite, så jag är redo att bara åka sen när de börjar bli dags.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0