fruktsmoothie




Det var skönt att få ventilera lite i förra inlägget. Det hjälpte litegrann.. hade dock lite svårt att somna, kände ledsamhet, ensamhet och oro.. men jag somnade till slut :)

Idag är jag ta mig tusan inte mig själv. Haft jätte svårt att vakna, snoozat i 1,5 timme.. Sen lyckades jag ta mig upp, skulle in i duschen för att vakna. Men av något anledning stog jag o höll i dörren, lutade mig mot kanten på dörren av trötthet och förvirring. Sen gjorde jag något så obeskrivligt.. Jag slog dörren åt ena hållet och huvet åt andra, motoriken och logiken fungerade helt enkelt inte.. Så vad hände? Jo dörrkarmen slog mig hårt på näsan så jag trodde jag skulle svimma. =) Klockren morgon jag haft!
Gick dock bra med näsan, ett litet rött märke bara..

Nu har jag gjort en fantastiskt god fruktsmoothie bestående av:
- ½ banan
- 1 kiwi
- 1 apelsin
- 1 dl fryst mango
- 2 dl vatten
Den blev hur god som helst! :) Hoppas jag vaknar till liv lite nu då!

Egentligen borde jag vara på väg till skolan.. Vi har en frivillig lektion kl 10:30 som jag o Cizzi brukar gå på eftersom vi tycker dne är nyttig. Men efter den här fantastiska morgonen så sa jag till Cizzi att jag hoppar den lektionen och åker dit till psykologin istället som börjar 13.

Ja mer har jag inte att säga. Ha en bra dag folket!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Kajsa

Vilken fin blogg du fixat! Bättre än den förra tycker jag!!

Kramar

2009-03-24 @ 01:01:38
URL: http://kajsamaja.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0