Faktiskt

Gårdagen kanske jag ska börja med att berätta om.. det hände inte mycket! Jag läste hela förmiddan.. Sen åkte jag med Britta o handla, maten lagades, sen blev de NCIS till hockeyn började. HV71 vann över Timrå och det var väl egentligen ganska väntat.

Idag är jag rätt pigg och det är bra. För jag har underliga planer idag. Vet inte hur jag kom på detta men...

Jag har kommit på att jag ska ta en promenad ner på stan där jag hade tänkt sola. På vägen ska jag också posta ett brev med en bok som jag sålt på Tradera.
Så ja, jag tänkte kila nu så jag inte blir borta så länge. Måste nämligen se till att plugga hela dagen sen. För nu börjar de bli mycke att göra! Jag som skulle plugga i helgen... jo tjena, blev mycke av me de..

Men ha en bra dag folket! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0