Fakebook och DANS!

Kvällen igår var hur bra som helst. Jag va ju lite seg innan vi åkte ner.. men seriöst, musiken dom spelade var så jäkla bra! Jag lovar er att under de 3-4 timmar som vi va på dansgolvet så spelade dom inte en dålig låt! Så då glömde jag hur seg jag var! Om det inte va för att jag svettades som en gris, hade ömmande fötter vid 3 tiden så hade jag kunnat fortsatt några timmar till.
Det var en så sjukt kul ikväll! Nästan så jag vill ut o dansa ikväll också. Och allt blev så mycket bättre av att vara nykter. Man såg alla i sin klarhet, man hörde musiken, varje ton, varje beat.. Det enda man behövde göra emellan åt var att dricka vatten och hämta papper att torka svetten med. För svetten rann! Mina kläder va dyngsura, jag hade svettränder och fläckar över hela linnet.

Mange Myt va ju där å, han signade sin nya singel "Fakebook".
I gotta tell ya, den va bra! Den fastnade på huvet, jag hade den i huvet resten av kvällen. Good! :)

Och vet ni, det absolut bästa, jag mår bra idag! Inge trött, inge bakis, ingenting :) Bara lite kladdig om kroppen efter svettandet. Nu ska ja duscha!


Ger er: Mange Myt - Fakebook.
Tyvärr har inte videon som vi fick se igår laddats upp än.. så ni får nöja er med bara låten.



Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0