Duktigt fröknar

Vi har varit duktiga jag och Cizzi. Vi fick båda uppgifterna gjorda... Det började visserligen med att vi inte alls förstod vad som skulle göras och hur vi skulle lösa uppgifterna, så jag ringde Helena, blev mycket surr med henne och hon gav vägledning och inspiration, Tack Helena! :)
Så nu är det klart, tog ett antal timmar, många koppar kaffe och några mackor, men vi grejade de! Cizzi åkte precis hem..

Nu känns de underligt, vad ska jag göra resten av kvällen?? Jag ska nog komma på nåt vettigt eller mindre vettigt! :)

Har väl egentligen inte mer att skriva så jag får återkomma då jag har nåt vettigt att uttrycka.
Just ja, tog ju faktiskt nån bild i Utanede.. Måste bara lägga in alla bilder på datorn, har inte gjort det på väääldigt länge nu. Blir liksom aldrig av trots att det är så snabbt gjort. Jaja, återkommer med de å!

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0