Snart

Snart är dagen kommen då Johanna tar studenten.. sjukt men jag ser väldigt mycket fram emot de! Nästan så det pirrar lite i magen.. ska bli så kul att duka o fixa maten imorgon, greja o dona och göra fint.. särskilt nu när man städat i 2 dagar för det här! :) 20 pers blir vi och det känns jätte kul! Ojojoj va jag ser fram emot morgondagen! :D

Idag har jag som sagt städat.. det var tungt men skönt nu när jag är klar.. det enda bekymret jag har nu, det enda jag inte planerat ordentligt är klädseln. Jag har velat hela dagen om vad jag ska ha på mig.. Kan liksom inte komma på vad som ska passa! Men ska fundera lite till ikväll.

Pappa och Jacke kollar fotbollen på tv.. själv är jag inte så intresserad. Men ska nog sätta mig där och ta en kaffe och varva ner en sväng iaf :)

Ha en bra kväll folket!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0