Rökning.

Många gånger den senaste tiden har jag tänkt att jag ska sluta röka. Detta för att jag tycker det är så vidrigt, det luktar äckligt, det ser äckligt och ofräscht ut.. Dessutom är det hemskt ohälsosamt som ni alla vet. Dessa faktorer har jag inte brytt mig om förut men nu stör jag mig riktigt mycket på mig själv när jag röker. Jag tycker jag själv luktar skit och vill bara duscha i klorin mer eller mindre..

Samtidigt så vill jag röka, för det lugnar mina nerver lite, jag mår bra av det och jag tycker det är fantastiskt gott.
Fast å andra sidan har jag skrämt mig själv när jag upptäckte att min lungkapacitet är så dålig att jag har svårt att blåsa upp en helt venlig ballong. Det är nog dags att sluta, allt lutar mot de. Får överkonsumera tuggummi istället! :) Och satsa på att bara feströka, borde ju gå!?!? :)

Nu ska jag göra mig iordning för Birsta! Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0