Perfect

Nu är det snart dags att bege sig till jobbet! Ska faktiskt bli skönt att jobba dessa 4 timmar.. jag tycker om mina jobbarkompisar! Rakel, jag har saknat henne, va så längesen vi träffades! :)

Direkt när jag slutar åker vi på visning.. sen har jag bestämt att vi ska och sola.. egentligen bryr jag mig inte om ifall jag är brun eller inte detta år men jag har en känsla av att det inte blir så mycket strand i sommar. Dessutom så vill jag iaf ha solat lite innan vi åker till Paris och leker papparazzi! ;P
Ja hörrni, om en vecka är jag i Paris.. ni har ingen aning om hur mycket vi längtar. Komma ifrån denna stad, föräldrarna, få vara själva, rå om oss själva, inte bry oss om några andra än oss själva! Jag längtar! SEMESTER I PARIS; JIPPIE! ;D
Har verkligen saknat Paris sen vi va där förra året, fantastisk stad. Jag älskar den!

Nej nu ska jag dra, See ya!



Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0