No subject.

Nu har vi gjort stan.. Branders hade utförsäljning och det var gräsligt mycke folk! Så vi skippa de där... Men vi va på Forex o växla pengar, Jacke klippte sig och sedan fick jag den efterlängtade chokladbollen! :)

Nu ska vi promenera bort till solariumen i Haga och värma oss..

Bör väl börja filura på vad Jacksson ska ha i sin packning sen, imorgon blire väl min tur att jävlas med det där packandet. Orkar ju knappt tänka på de, man kanske har för mycket kläder ändå!?

Hörde av mig till Mli förut för att försöka få mig en klippning ikväll.. men inget blev bestämt så vi får väl se om hon har tid senare. Skulle va jäkligt skönt att bli av med dessa kluvna och slitna toppar.

Ha en bra lördag kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nina

Packade inte Jacke själv ?! hehe, men My då!

Hoppas ni har de bra iaf.

Tänker på dig!

KRAM

2009-06-16 @ 03:20:17
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0