Nada

Blev inget pluggande med Cizzi idag.. hennes son var sjuk. Men det gör ju inget, jag pluggade ändå ja, och bra gick det dessutom trots att jag inte hade nå skolböcker. Internet och google är ett bra verktyg! :)

Så pluggning i några timmar och sen har jag klämt 2 one tree hill avsnitt på eftermiddagen. Nu sitter jag här i godan ro och väntar på att älsklingen ska komma.

Fick VG i Psykologi A. Fick mail om det idag av läraren och så här löd hennes mail:

Du är nyfiken och klok, två bra egenskaper i människovårdande arbete. Du har god studieteknik och fungerar bra i lärandesituationer. Jag tycker att du ska studera vidare till sjuksköterska eller arbetsterapeut. Ge gärnet tjejen!

Betyg: VG

Jag blev faktiskt väldigt glad över detta. Hade inte förväntat mig VG och inte heller så snälla ord. För personligen tycker jag psykologin bara varit flum. Hur som helst så är det slut nu :)

Dom ringde också från bemanningen idag och jag ska jobba söndag och måndag, Kanon de tycker jag! Så jävulskt skönt att få jobba! :) Jag sa också åt henne nu att jag inte går i skolan längre, så hon skulle stryka de från infon..detta betyder att dom kanske kommer ringa ännu oftare nu! :)

Nej ni, ha en bra eftermiddag och kväll! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0