Med sommaren kommer..




Med sommaren kommer krypen.. Spindlarna, skalbaggarna, myrorna och alla andra vidriga småkryp. Jag tycker dom är vidriga helt enkelt. Förstår inte alls vad dessa gör här och jag hatar dom på sommaren. Man kan inte va nånstans, inte sitta ute - för där är dom!  



Har iaf tagit mig upp denna morgon.. Klev upp 6 med Jacke, varför vet jag inte, tror det va för att han ville ha sällskap vid frukosten och vad gör man inte för den man älskar? :) Känns iaf skönt att ha tagit sig upp tidigt.. Kommer få en hel del gjort idag känns det som. Har 3 skolarbeten att skriva.. men det är väl lugnt det skulle jag tro :)

Annars har jag inte mycket mer att skriva idag.. förutom att jag tycker att det är ofta som blogg.se separ sig. Jag vill ha vänsterjusterad text och den blir centrerad. Jag vill ha centrerad text och den blir vänsterjusterad. Ja det är mycket sånt där tycker jag.. Jävligt störande.

Nu vette tusan hur jag ska fördriva tiden tills cizzi kommer men det ordnar sig nog.. får väl sätta sig o söka lägenhet som vanligt :)

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0