Måndag!

Jag har ett nytt projekt med min kropp, jag ska försöka bli rak i ryggen.. jag är som en säck, kutryggig, och det är ett tillstånd som faktiskt kan bli farligt och mycket jobbigt i framtiden. Visst att jag inte vill träna och sådär.. men kutryggig vill jag heller inte bli. Så nu kämpar jag med att gå rak i ryggen.. går som ett mantra "ut med brösten, in med magen, rak i ryggen". Det är skit jobbigt bara så ni vet.

Idag jobbar jag endast 4 timmar: 12-16.. ska bli en skön dag. Klockan 16 är det ännu en visning på en lägenhet. Kanon de. Vi har ju dock hittat den lägenhet vi vill ha, vi har lagt ett bud, sagt att vi kan ta den genast osv. Så nu väntar vi bara på att nånting ska hända.

Mer än så har jag antagligen inte att förtälja!

Bjuder på en bild på brorsan!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0