Dåligt samvete

Det gick kanon på visningen iaf. Om vi ska lägga nå bud är inte bestämt.. men det lutar åt det hållet. Skulle va så jävulskt skönt o få en lägenhet snart för detta tär mer än jag trodde det skulle göra.
Efter visningen igår så va vi hem till pappa o Britta en sväng, lämnade en kostym till Wille och hämtade nå kläder åt mig. Och jag fick nästan lite dåligt samvete när vi var på väg att åka på direkten, tog inte ens av mig jackan.. Känns på nå vis som att jag redan flyttat och bara utnyttjar deras förvaringsmöjligheter...känns inte bra.

Jag är dock väldigt lycklig idag.. min älskling var fantastiskt kärleksfull innan han drog imorse och tro det eller ej men jag kommer att sakna han inatt. Är så van att ha honom nära nu, är så van att prata med han mycket.. nu ska jag va ifrån han ett dygn och det känns jobbigt. Löjligt va!? :)

Nej hörrni, tvättmaskin är igångslagen, nu ska jag äta frukost..

Idag ska jag på vikarieinfo kl 14.
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0