Coffee

Jaha, morgonen har gått galant.. Tvättat, sorterat kläder, vikt och lagt in i garderober.. Frukost, 1 House avsnitt och slöat. Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan dricka kaffe.. för jag har huvudvärk!

Innan jag ska på Allé så måste jag lämna in ett par skor till skomakaren.. och ajg gruvar mig för han kommer inte vara glad när han ser dom. Jag har dock försökt fixa till dom lite på egen hand nu med att rengöra och måla dom. Så nu är det upp till han att klacka om dom. Johanna ska nämligen ha dom på studenten tänkte hon. Hoppas han inte är så grinig och hoppas det inte blir så dyrt.. för pengar är det inte gott om ska ni veta.

Nu ska jag duscha.
Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0