Time

Det är helt klart dags för ett inlägg.. Jag är seg med detta! Har dock inte suttit så mycket vid nån dator på flera dagar så där har ni orsaken! :)

I lördas fick jag ledigt från jobbet så i fredags kunde jag roa mig med att gå på Gatufesten! :) Blev faktiskt en lyckad kväll! Förfest hos Camilla med henne, Emelie, Kickis, Ida och Henke.. riktigt skoj! Bra för mig att umgås med lite folk, sällan man gör de nu för tiden faktiskt. Sen nere på GF såg vi Lena och Orup innan vi stadgade oss i Dalton's tältet med ölen. Trots att det var en riktigt kul kväll så var jag väldigt nöjd med denna endaste dag. Gatufesten är kul, men bara om dte är många bra artister.. för de där med att betala nästan 400 spänn för att sitta i ett tält och dricka öl ur plastmuggar klarar jag mig utan.

I lördas var vi på bio jag och Jacksson, även han nöjde sig med en kväll på GF, vi såg Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser.. Den va inte alls så bra som jag förväntat mig. Noll Tolerans, Livvakterna och Tredje vågen var ju hur bra som helst så man hade väntat sig något liknande av denna film. Men icke, lite svensk b-films känsla gav den. Inte lyckat.

Igår kollade vi på P.S. I love you. Jag har ju sett den förut men kunde gott se den igen eftersom Jacke inte sett den. Ni som inte sett den - SE DEN! Den är så bra! Och man grinar och skrattar och mest grinar igen. Sjukt bra film.

Idag är man ledig så håller på o städar och tvättar och diverse. Har nog inget annat att göra idag. Ska bara få en massa gjort här hemma och det är ju iofs inte alls fel det heller!

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0