Lite seg faktiskt

Inga bilder än, ni får bita ihop! Man har ju inte tid att sitta vid datorn då det är 30 grader och solsken ute! :)

Idag är jag ledig, skönt de.. Igår va vi ute o cruisa i Buicken, jacke körde och jag, pappa och Britta satt med varsin cider och njöt! Då vi ändå va ute o cruisa i stan så svängde vi in till gatufesten.. hälsa på Mattias som jobbar i Oscar's tältet! Man blev faktiskt lite sugen att gå ändå.. men jag tycke rinte att det är värt pengarna, det är problemet! Pappa skulle kolla om han kunde fixa biljetter..billigare iaf.. Så då kanske man kan gå på fredag, kolla Lena, Orup och Ulf Lundell. Kan väl inte vara fel!? :)

Nu ska jag göra mig iordning för beachen med Britta, Pappa, Stoffe och kanske Wille.
Ha en underbar dag folket!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0