tröttheten slog mig hårt

Vart kom tröttheten ifrån? Den måste ha infunnit sig nu efter all bristfällig sömn de senaste nätterna. För helt plötsligt har jag svårt att hålla ögonen öppna.

Idag har varit en rätt bra dag. Var ner på Ego, tränade, gick sådär..ville t ai mer än vad jag orkade men måste väl inse att jag är väääldigt otränad nu och inte orkar så mycket.
Sen gick jag på stan, lämna in telefon som va trasig, va på banken o fixa e-legitimation.. Sen köpte jag en take away kaffe från barista o strosade lite på stan, tittade på folk och njöt av alla de plusgrader som va :) Kändes lite vår i luften på nåt vis bara för att de va så varmt.

Sen efter de har jag bara varit hemma, surrat med Emilie och Jacke.. därmed började jag sakna Jacke mer än vanligt då. Och jag erkänner - det är jobbigt nu, jag är less på att han är borta. Känns som man står på ett ställe och stampar i väntan på att han ska komma hem. Känns som man bara står och väntar på att framtiden ska anlända så man kan ta ett steg in i nästa ruta..

Vet inte hur jag ska fördriva kvällen, blir nog tidig läggning..läsa tills ja somnar.

Ha det bra!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0