Som vanligt

Som vanligt så är man inte sig själv riktigt dagen efter man varit ut.
Hur som helst hade vi de rätt bra igår, drack mycke hemma och sen drack jag vatten på krogen. Men skulle nog ha startat med vattnet lite tidigare känns de som.
Idag har jag tagit 1 treo och 1 ipren men dom har inte hjälpt nämnvärt mycket. Förutom huvudvärken mår jag dock rätt hyffsat.
Saknar Jacke idag, extra mycket! Man känner sig ofta lite extra sårbar en dag som denna. Och idag är tårarna nära mest hela tiden... hoppas verkligen han ringer ikväll för jag vill prata med han!

Nu ska jag hoppa in i duschen för sen bär det iväg till Bosvedjan där jag ska äta middag hos Elinas mor.

Ha en trevlig eftermiddag och kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0