så mycket

Skriver ju så mycket nu..så mycket blaha.. så jag minns inte om jag berättat för er att Elina kommer upp i helgen?? Ska bli så skönt o träffa henne :) Vad vi ska hitta på är svårt att säga. Lär nog knappast bli nåt storartat eftersom min ekonomi är på minus då jag inte fått nåt besked från csn än. Känns surt att man inte fått jobba nåt på länge, för lön hade varit välkomnat. Hur som helst, om det inte regnar pengar över mig de närmaste dagarna så blire nog inte storartat för mig o Elina. Kul ändå o bara träffa henne :) Blir ju så sällan.
Men det är konstigt de där, även fast vi träffas så sällan jag, Elina och Nina så känns det ändå inte som så. Vi pratar ju emellan åt och även om det kan dröja mellan samtalen också så känns de ändå som vi är nära varann.

JAja, har inte mycket mer att skriva. Jag har hinkat kaffe för att få bort huvudvärken men det har icke funkat. Jag har också ätit en vitaminrik apelsin men inte det har stillat huvudet.. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. men men..

Vi ska snart på bio; Jag, pappa, Britta och Wille. Vi ska se Wallander - blir great :)

Ha en fin afton people :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0