RUBRIK

Nu är det så gott som natt, jag borde sova nu...
Var längesen ja stängde av ljudet  på telefon och var redo att gå o lägga mig.
Men på nåt vis så vill jag inte. Underligt :)
Hur som helst så är det 2 veckor till Jacke kommer hem. Och jag kan inte annat än att säga att livet flyter på rätt bra nu, jag är lycklig! Faktiskt riktigt lycklig! :) Så dumt att jag är en sån människa som på nåt sätt alltid ska hitta nåt negativt att tänka på. Men, ja.. jag jobbar iaf på att hålla det negativa för mig själv!


Jag älskar ditt sätt att vara, ditt sätt att uttrycka dig. =)
Hur du med ärlig oro i rösten frågar alla dessa frågor: "Hur mår du?" och
"Nej men My, hur mår du Egentligen?" och alla dessa följdfrågor. Visst kan jag ibland bli lite irriterad då man svarar en gång och får samma fråga igen fast uppställd på ett annat sätt.
Men för det mesta så vet jag bara att det betyder att du verkligen bryr dig om mig..
Jag försöker vara densamma för dig, jag försöker att verkligen visa dig all den omtanke och kärlek jag kan. Jag hoppas du vet det, jag hoppas du ser det. Och framförallt hoppas jag att du känner dig älskad, för det är precis vad du är.
Jag älskar dig Jacob Wallin, vart du än befinner dig. ♥♥

Jag är så lycklig som hittat detta guldkorn. Ibland ska man ha tur :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0