plusgrader

Idag sägs det vara plusgrader så ska nog satsa på en promenad o få lite frisk luft. Andra planer för dagen är att göra lite skolarbeten, måste verkligen få klart det här nu. Annars får jag ju sitta i helgen och iofs spelar inte det nån roll, hade inga andra planer direkt ändå så..

Inatt har jag sovit bra! Tog en stund att somna men sen har jag sovit som en stock. Dom hade ringt från jobbet imorse men inte ens det hade jag märkt. Pratade med dom alldeles nyss o chefen sa att de kan bli lite jobb framöver då de är mycke förkylningar o så nu. Jag måste skärpa till mig o inte vara lat. Det är 2 månader sen ja jobba nästan så nu är det bara att skärpa till sig o ta alla pass som går.

Har inte mycket mer att skriva nu, ska nog ta o städa lite tror ja, sen är de dags för plugg.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: KajsaMaja

Ja de gör vi.. Vart bor du nu då? Helt vilse i vad som händer och sker.. Julen har varit jätte mysig och vi har inte just gjort nånting vettigt := SKÖNT!!! Antar att din jul varit underbar när du fick ha grabben hemma.. Grattis till förlovningen!



Kramar

2009-01-09 @ 11:09:47
URL: http://kajsamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0