Nominering

 

 

 

Käraste Mli gav mig en nominering och det var ju gulligt av henne :)


Nu är det min tur att nominera!

Emilie: En vän jag haft många år och hennes blogg kollar jag mest hela tiden. Nu är det extra spännande då hon ska föda vilken dag som helst, Och man går och väntar med spänning, för jag delar verkligen hennes lycka. :)

Carolin: Min kära Bispen vän, med lika härliga funderingar som mig. Hennes blogg är för mig mörk, invecklad men också så sanningsenlig på något vis. Synd att vi får så lite av varan, för jag älskar inläggen!

Therese: Kusin vitamin. Hennes blogg tittar jag in på ofta. Hon är endast 18 men ändå känns det som att hon kommit så långt, som att hon hittat något att brinna för i dansen. Det gör mig både motiverad och glad!



Självklart finns det lite regler och dessa är:

* Länka till den ni fått nomineringen av
* Länka till de personer ni ger nomineringen till
* Tala om för de nominerade att de blivit nominerade


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Meen, du glömde ju bilden!! :P

2009-01-23 @ 23:25:24
URL: http://mlish.se
Postat av: Therese

Men ÅÅÅHHH vad GLAD jag blev nu!!! :D Verkligen kuuul att läsa! :D

2009-01-24 @ 11:59:24
URL: http://thessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0